Advertisements a brainwash on Australian TV
words
131 read in 0 minutes, 39 Seconds
Up to few years ago Australian TV was civilized and at a very a high quality level compare to others but now when you watch a film you are also forced to spend 25% to 30% of your time watching advertisements and most of these advertisements are so repetitive and long lasting (some have been broadcasted for at last five years with no change) on our screens to become comparable to a brainwash system. We are talking in prevalence of advertisements that are selling insurances for funerals… According to an independent source advertising on Sundays reaches 42% in television programs. The insurance brainwash on 14/02/2018 at 01.46 PM W.A. time, according to the same source, was: "funeral insurance / life insurance / pet insurance were already repeated 37 times".
Matteo Cornelius Sullivan
Source by Matteo Cornelius Sullivan
Celestia Il Richiamo del Cosmo - In un angolo nascosto dell'universo, un pianeta di nome Celestia brilla come una stella luminosa. Ma c'è una donna straordinaria: Astrid. Formato Kindle
Cuore e Tavola - Penso dunque sono! Green: Guida Verso una Vita più Verde tra Vegetali Ambiente e Stili di Vita con Ricette e Consigli
Tazza con Miscelatore/Auto Magnetic
Nespresso Inissia EN80.B, Macchina da caffè di De'Longhi, Sistema Capsule Nespresso, Serbatoio acqua 0.7L, Nero
Ponmoo Foil Palloncini Numeri 2 Oro, Gigante Numero 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10-19 20-29 30 40 50 60 70 80 90 100, Gonfiabili Pallone per Anniversario, Decorazione Feste di Compleanno Palloncino
Kingston Canvas Select Plus
Giochi e accessori per PC
Orologi donna
Cosa devo fare per Creare, Produrre Criptovalute di successo: Guida alla creazione: Monete digitali, Regolamentazione, legalità e Glossario Criptovalute
Diario dei Talenti - Poesie per l'anima: pensieri quantici, aforismi e poesie per l’anima